Plan zajęć dla grup Zeberki, Koniki, Żyrafki - rok szkolny 2022/2023
PONIEDZIAŁEK | ||||
od | do | Grupa Zeberki | Grupa Koniki | Grupa Żyrafki |
W ciągu tygodnia realizowane są również zajęcia w poszczególnych grupach. Zajęcia są ruchome i dostosowane do pracy danej grupy | ||||
09:00 | 11:00 | Gimnastyka buzi i języka- zabawy logopedyczne | ||
09:00 | 09:30 | język angielski | ||
09:30 | 10:00 | język angielski | ||
10:00 | 10:30 | język angielski | ||
10:30 | 11:00 | |||
11:00 | 11:30 | |||
11:30 | 12:00 | |||
12:00 | 12:30 | |||
12:30 | 13:00 | |||
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
WTOREK | ||||
od | do | Grupa Zeberki | Grupa Koniki | Grupa Żyrafki |
W ciągu tygodnia realizowane są również zajęcia w poszczególnych grupach. Zajęcia są ruchome i dostosowane do pracy danej grupy | ||||
09:00 | 11:00 | Ruch to zdrowie – zabawy z elementami gimnastyku | ||
09:00 | 09:30 | kuchcikowo | kuchcikowo | kuchcikowo |
09:30 | 10:00 | język francuski | ||
10:00 | 10:30 | język francuski | ||
10:30 | 11:00 | język francuski | ||
11:00 | 11:30 | |||
11:30 | 12:00 | |||
12:00 | 12:30 | |||
12:30 | 13:00 | |||
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
ŚRODA | ||||
od | do | Grupa Zeberki | Grupa Koniki | Grupa Żyrafki |
W ciągu tygodnia realizowane są również zajęcia w poszczególnych grupach. Zajęcia są ruchome i dostosowane do pracy danej grupy | ||||
09:00 | 11:00 | 1, 2, 3 i już liczymy ! – zabawy matematyczne | ||
09:00 | 09:30 | |||
09:30 | 10:00 | |||
10:00 | 10:30 | rytmika | ||
10:30 | 11:00 | rytmika | ||
11:00 | 11:30 | rytmika | ||
11:30 | 12:00 | |||
12:00 | 12:30 | |||
12:30 | 13:00 | |||
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
CZWARTEK | ||||
od | do | Grupa Zeberki | Grupa Koniki | Grupa Żyrafki |
W ciągu tygodnia realizowane są również zajęcia w poszczególnych grupach. Zajęcia są ruchome i dostosowane do pracy danej grupy | ||||
09:00 | 11:00 | Słowa znamy – tajemnicę odkrywamy ! – zabawy z językiem polskim | ||
09:00 | 09:30 | język angielski | ||
09:30 | 10:00 | język angielski | ||
10:00 | 10:30 | |||
10:30 | 11:00 | język angielski | ||
11:00 | 11:30 | |||
11:30 | 12:00 | |||
12:00 | 12:30 | |||
12:30 | 13:00 | |||
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
PIĄTEK | ||||
od | do | Grupa Zeberki | Grupa Koniki | Grupa Żyrafki |
W ciągu tygodnia realizowane są również zajęcia w poszczególnych grupach. Zajęcia są ruchome i dostosowane do pracy danej grupy | ||||
09:00 | 11:00 | Twórcze Łapki to my ! – zabawy plastyczno – techniczne | ||
09:00 | 09:30 | dzień małego odkrywcy | dzień małego odkrywcy | dzień małego odkrywcy |
09:00 | 09:30 | dzień małego odkrywcy | dzień małego odkrywcy | dzień małego odkrywcy |
10:00 | 10:30 | dzień małego odkrywcy | dzień małego odkrywcy | dzień małego odkrywcy |
10:30 | 11:00 | |||
11:00 | 11:30 | |||
11:30 | 12:00 | |||
12:00 | 12:30 | |||
12:30 | 13:00 | |||
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
Plan zajęć dla grup Skowronki, Słowiki - rok szkolny 2022/2023
PONIEDZIAŁEK | |||
od | do | Grupa Skowronki | Grupa Słowiki |
09:00 | 09:15 | język angielski | |
09:15 | 09:30 | język angielski | |
09:30 | 10:00 | ||
10:00 | 10:30 | ||
10:30 | 11:00 | ||
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
WTOREK | |||
od | do | Grupa Skowronki | Grupa Słowiki |
09:00 | 09:15 | kuchcikowo | kuchcikowo |
09:15 | 09:30 | kuchcikowo | kuchcikowo |
09:30 | 10:00 | ||
10:00 | 10:30 | ||
10:30 | 11:00 | ||
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
ŚRODA | |||
od | do | Grupa Skowronki | Grupa Słowiki |
09:00 | 09:15 | rytmika | |
09:15 | 09:30 | rytmika | |
09:30 | 10:00 | rytmika | |
10:00 | 10:30 | ||
10:30 | 11:00 | ||
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
CZWARTEK | |||
od | do | Grupa Skowronki | Grupa Słowiki |
09:00 | 09:15 | ||
09:15 | 09:30 | ||
09:30 | 10:00 | ||
10:00 | 10:15 | język angielski | |
10:15 | 10:30 | język angielski | |
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
PIĄTEK | |||
od | do | Grupa Skowronki | Grupa Słowiki |
09:00 | 09:15 | zajęcia sensoryczne | zajęcia sensoryczne |
09:15 | 09:30 | zajęcia sensoryczne | zajęcia sensoryczne |
09:30 | 10:00 | ||
10:00 | 10:30 | ||
10:30 | 11:00 | ||
14:30 | 15:30 | ZAJĘCIA DODATKOWE (dodatkowe zapisy) |
Zajęcia dodatkowe płatne - rok szkolny 2022/2023
Ramowy rozkład dnia w przedszkolu
07.00-08.00 | Przyprowadzanie dzieci do przedszkola, zabawy, praca indywidualna | |||||||
08.00-08.30 | Zajęcia poranne | |||||||
08.30-09.00 | Śniadanie + czynności samoobsługowe oraz higiena przed i po posiłku | |||||||
09.00-10.00 | Język obcy/rytmika/ zajęcia dodatkowe/ zajęcia dydaktyczne | |||||||
10.00-11.00 | Zajęcia dydaktyczne wg programu wychowania przedszkolnego/ zajęcia dodatkowe/ zabawy w ogrodzie | |||||||
11.00-11.30 | I Obiad + czynności samoobsługowe oraz higiena przed i po posiłku | |||||||
11.30-14:00 | Odpoczynek | |||||||
14.00-14.30 | II Obiad + czynności samoobsługowe oraz higiena przed i po posiłku | |||||||
14.30-15.30 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery/ zajęcia dodatkowe | |||||||
15.30-16.00 | Podwieczorek | |||||||
16.00-17.00 | Zajęcia indywidualne/ wspierające; Zabawy i rozmowy swobodne; Odbieranie dzieci. |
07.00-08.00 | Przyprowadzanie dzieci do przedszkola, zabawy, praca indywidualna | |||||
08.00-08.30 | Zajęcia poranne | |||||
08.30-09.00 | ŚNIADANIE + czynności samoobsługowe oraz higiena przed i po posiłku | |||||
09.00-10.00 | Język obcy/ zajęcia dodatkowe/ zajęcia dydaktyczne | |||||
10.00-11.00 | Zajęcia dydaktyczne wg programu wychowania przedszkolnego/ zajęcia dodatkowe | |||||
11.00-11.30 | I OBIAD + czynności samoobsługowe oraz higiena przed i po posiłku | |||||
11.30-12.30 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery | |||||
12.30-13.00 | Bajkoczytanie na przedszkolnym dywanie | 11.30-13.00 RYTMIKA (pon. i cz.) | ||||
13.00-14.00 | Odpoczynek | |||||
14.00-14.30 | II OBIAD + czynności samoobsługowe oraz higiena przed i po posiłku | |||||
14.30-15.30 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery/ zajęcia dodatkowe | |||||
15.30-16.00 | PODWIECZOREK | |||||
16.00-17.00 | Zajęcia indywidualne/ wspierające; Zabawy i rozmowy swobodne; Odbieranie dzieci. |